Algemene voorwaarden AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER
KVK-nummer: 93990588
1
Toepasselijkheid
1.1 De Opdrachtgever verklaart bij het verlenen van een opdracht aan AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER dat deze de algemene voorwaarden zorgvuldig heeft gelezen en hiermee akkoord gaat.
1.2 Van deze voorwaarden kan alleen schriftelijk worden afgeweken.
1.3 Deze voorwaarden zijn ook van toepassing op de offertes van AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER. Elke offerte is vrijblijvend en geldt voor een maand.
1.4 Opdrachten moeten door de Opdrachtgever per e-mail of schriftelijk worden bevestigd. Als de Opdrachtgever ermee instemt dat AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER begint met de uitvoering van de opdracht zonder deze bevestiging, dan geldt de inhoud van de laatste offerte als overeengekomen. Mondelinge afspraken en bedingen binden partijen pas nadat deze schriftelijk of per e-mail zijn bevestigd. Afspraken via Whatsapp of vergelijkbare berichtenservices dienen altijd te worden bevestigd per e-mail of brief voordat een partij er een beroep op kan doen.
1.5 Elk van partijen kan de overeenkomst met onmiddellijke ingang, zonder opzegtermijn tussentijds beëindigen/ontbinden, en alle verschuldigde bedragen worden terstond opeisbaar, indien (voor) een van partijen surseance van betaling of faillissement (wordt) aan(ge)vraagd, wordt ontbonden of in liquidatie komt te verkeren.
1.6 De werking van de algemene (inkoop)voorwaarden van de Opdrachtgever zijn uitdrukkelijk uitgesloten.
2
Uitvoering opdracht door AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER
2.1 AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER zal de opdracht zelfstandig naar beste weten en kunnen uitvoeren. Amsterdam Professional Organizer biedt diensten aan zoals ruimte- en tijdsbeheer, papierbeheer, verhuisassistentie, en andere organizing gerelateerde diensten en zaken zoals vermeld in de offerte of overeenkomst Partijen gaan uitdrukkelijk geen dienstverband aan.
2.2 AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER spant zich in om de opdracht (het advies) zorgvuldig en onafhankelijk uit te voeren, de belangen van de Opdrachtgever naar beste weten te behartigen en te streven naar een voor de Opdrachtgever bruikbaar resultaat, zoals van een redelijk en professioneel handelend bedrijf in de branche mag worden verwacht. Indien Opdrachtgever zich bij een handelen of nalaten laat leiden door een concept of mondeling advies geschiedt zulks geheel voor eigen rekening en risico.
2.3 Indien en voor zover een goede uitvoering van de overeenkomst dit vereist, heeft AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER het recht werkzaamheden te laten verrichten door derden.
2.4 AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER kan de uitvoering van een opdracht per fase aanbieden en overeenkomen. Elke fase kan door AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER steeds separaat worden gefactureerd. AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER is alvorens met de opdracht of een fase aan te vangen gerechtigd te eisen dat alle geoffreerde (on)kosten, alsmede (een door haar te bepalen gedeelte van) de totale begroting vooraf betaald dient te worden. AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER heeft het recht de opdracht op te schorten totdat volledige betaling van de verzonden facturen zijn ontvangen.
2.5 Indien een Opdrachtgever wijzigingen wil aanbrengen, zullen er door AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER meerkosten in rekening worden gebracht. Tevens zal de leveringsdatum, indien nodig, proportioneel worden opgeschoven.
2.6 Als bij aanvang van de opdracht de opdrachtformulering niet helemaal voldoet of onvolledig is, zal AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER, als onderdeel van de opdracht, Opdrachtgever bijstaan bij het aanscherpen of herdefiniëren van de opdrachtdefinitie.
2.7 Indien AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER wordt betrokken in opdrachten zonder duidelijke opdrachtbeschrijving en fases, en de doorlooptijd en/of deadline veranderlijk zijn of worden, bijvoorbeeld door onvoorziene omstandigheden binnen de organisatie, zal Opdrachtgever de gemaakte extra uren tegen het normale uurtarief voor deze werkzaamheden vergoeden. AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER zal de hierdoor ontstane wijzigingen beschrijven (of de opdracht herdefiniëren) en aan de contactpersoon van de Opdrachtgever e-mailen.
2.8 AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER is niet verplicht tot het verrichten van een gedeelte van de opdracht tegen de opgegeven prijs in een offerte die bestaat uit verschillende onderdelen.
2.9 Is voor de uitvoering van bepaalde werkzaamheden of voor de levering van bepaalde zaken een termijn overeengekomen of opgegeven, dan is dit nimmer een fatale termijn. Bij overschrijding van een termijn dient de Opdrachtgever AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER derhalve schriftelijk in gebreke te stellen. AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER dient daarbij een redelijke termijn te worden geboden om alsnog uitvoering te geven aan de overeenkomst. In geval van overschrijding van enige termijn zullen partijen zo spoedig mogelijk in overleg treden.
2.10 Het (na)leveren van (ruwe) digitale bestanden of bestanden in andere bestandsformaten is meerwerk.
2.11 Wanneer de uitvoering van de opdracht wordt vertraagd of onderbroken door omstandigheden die niet aan AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER kunnen worden toegerekend, dan is de Opdrachtgever verplicht eventuele extra kosten die dit met zich meebrengt te vergoeden. AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER zal de kosten zoveel mogelijk proberen te beperken.
2.12 AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER mag een verzoek tot wijziging van de opdracht van de Opdrachtgever weigeren als dit kwalitatief of kwantitatief gevolg heeft voor de opdracht.
2.13 Afwijkingen in het (eind)resultaat ten opzichte van hetgeen is overeengekomen zijn geen reden voor afkeuring, korting, schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst, wanneer deze afwijkingen, alle omstandigheden in aanmerking genomen, in redelijkheid van ondergeschikte rol is of als Opdrachtgever heeft ingestemd met deze afwijkingen.
3
Opschorting, ontbinding en annulering
3.1 AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER heeft het recht de opdracht op te schorten totdat volledige betaling van de verzonden facturen is ontvangen.
3.2 AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER is bevoegd de overeenkomst te ontbinden indien er omstandigheden zijn waardoor nakoming van de overeenkomst onmogelijk is of zich omstandigheden voordoen die van dien aard zijn dat (ongewijzigde) instandhouding van de overeenkomst in redelijkheid niet van AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER kan worden gevergd.
​
3.3 Na ontbinding, opschorting of annulering zijn alle vorderingen onmiddellijk opeisbaar.
3.4 Indien de Opdrachtgever de opdracht of overeenkomst geheel of gedeeltelijk annuleert zonder dat sprake is van verwijtbaar tekortschieten door AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER, of wanneer AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER de overeenkomst ontbindt wegens een toerekenbare tekortkoming in de nakoming van de overeenkomst door de Opdrachtgever, is de Opdrachtgever gehouden aan AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER naast het honorarium van de tot dan toe verrichte werkzaamheden en de gemaakte kosten, een schadevergoeding (waaronder winstderving en/of het resterende deel van het honorarium) te betalen. Deze vergoedingen zijn direct opeisbaar op het moment van beëindiging, zonder dat een schriftelijke ingebrekestelling is vereist.
Onderstaande staffel is indien er evenementen en/of bijeenkomsten zijn gepland.
na (digitaal) akkoord offerte : € 475,- voorbereidings- en administratiekosten
Meer dan 7 werkdagen vooraf : 50% van het afgesproken bedrag
7 – 2 werkdagen vooraf : 75% van het afgesproken bedrag
minder dan 2 werkdagen vooraf : 100% van het afgesproken bedrag
3.5 Gedragingen van de Opdrachtgever op grond waarvan van AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER redelijkerwijs niet meer gevergd kan worden dat de opdracht wordt afgerond, worden in dit verband mede beschouwd als toerekenbare tekortkoming.
3.6 AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER is nimmer schadeplichtig jegens Opdrachtgever als gevolg van een opschorting of ontbinding op grond van dit artikel.
4
Medewerking van de Opdrachtgever
4.1 Volledige en tijdige medewerking door de Opdrachtgever aan de uitvoering van de opdracht is noodzakelijk om tot het gewenste eindresultaat te komen binnen de gestelde uitvoeringstermijn. De Opdrachtgever verstrekt aan AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER binnen de verzochte termijn alle noodzakelijke informatie, documenten, referentiemateriaal, foto’s en andere zaken.
4.2 Indien is overeengekomen dat de Opdrachtgever faciliteiten, als bijvoorbeeld apparatuur, materiaal of gegevens ter beschikking zal stellen, zullen deze voldoen aan de voor het uitvoeren van de werkzaamheden gebruikelijke en noodzakelijke specificaties.
4.3 Indien voor de uitvoering van de overeenkomst noodzakelijke gegevens of faciliteiten of fiattering door de Opdrachtgever niet, niet tijdig of niet overeenkomstig de afspraken worden verstrekt, heeft AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER het recht de uitvoering van de overeenkomst op te schorten en om de hieruit voortvloeiende extra kosten in rekening te brengen.
4.4 Indien de Opdrachtgever AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER niet in de gelegenheid stelt de opdracht uit te voeren, is AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER gerechtigd de overeenkomst te ontbinden. Alsdan is de Opdrachtgever vergoeding van de geleden schade verschuldigd, die ten minste bestaat uit het bedrag dat AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER zou hebben verkregen indien zij in staat zou zijn gesteld deugdelijk na te komen.
5
Prijs en betaling
5.1 Alle prijzen zijn in euro’s en exclusief omzetbelasting, andere heffingen van overheidswege, licentievergoedingen of productiekosten van derden, transportkosten, administratiekosten, verzendkosten, reisuren, reiskosten en verblijfkosten, tenzij schriftelijk anders is afgesproken.
5.2 Alle facturen zullen door de Opdrachtgever worden betaald overeenkomstig de op de factuur vermelde betalingscondities. Bij het ontbreken van condities zal de Opdrachtgever binnen veertien dagen na factuurdatum betalen. Elke betaling strekt tot voldoening van de oudste uitstaande factuur.
5.3 Indien de Opdrachtgever de verschuldigde bedragen niet binnen overeengekomen termijn betaald, is de Opdrachtgever zonder dat enige ingebrekestelling nodig is, een rente verschuldigd gelijk aan de wettelijke rente. Indien de Opdrachtgever na een herinnering in verzuim blijft, zijn alle daaruit voortvloeiende (buitengerechtelijke) incassokosten voor rekening van de Opdrachtgever, waarvan de hoogte bepaald wordt op 15% van het totaal verschuldigde bedrag, met een minimum van € 150 exclusief btw. Indien AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER evenwel aantoont dat deze ter inning van zijn vordering hogere kosten heeft moeten maken welke redelijkerwijs noodzakelijk waren, dan komen ook deze kosten voor vergoeding door de Opdrachtgever in aanmerking.
5.4 In geval van liquidatie, faillissement, beslag of surseance van betaling van de Opdrachtgever zijn de vorderingen van AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER op de Opdrachtgever onmiddellijk opeisbaar.
5.5 De Opdrachtgever ziet af van ieder recht op verrekening of opschorting.
5.6 AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER is te allen tijde gerechtigd van de Opdrachtgever zekerheidsstelling te verlangen ten behoeve van tijdige en volledige betaling.
5.7 De Opdrachtgever wordt pas eigenaar van het werk als volledige betaling van alle verzonden facturen is ontvangen. Let wel: ‘eigenaar’ betekend niet dat het auteursrecht en andere rechten van intellectuele eigendom bij de Opdrachtgever komen te liggen.
5.8 AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER kan aan de Opdrachtgever kortingen aanbieden. Aan de kortingen zijn altijd voorwaarden verbonden. Zijn geen voorwaarden vermeld in de offerte dan gelden de volgende voorwaarden:
a. Kortingen op uurtarieven gelden niet voor meerwerk of wijziging van de opdracht;
b. Kortingen vervallen bij gehele of gedeeltelijke annulering van de opdracht;
c. Kortingen vervallen als Opdrachtgever een of meerdere afspraken niet of niet volledig nakomt;
d. Kortingen vervallen altijd als Opdrachtgever zijn betalingsverplichting niet of niet volledig nakomt.
5.9 AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER behoudt zich de eigendom van de door hem geleverde zaken voor, zo lang de Opdrachtgever niet geheel heeft voldaan aan alle uit de overeenkomst voortvloeiende verplichtingen. Tot zo lang worden de geleverde zaken geacht door AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER aan de Opdrachtgever om niet in bewaring te zijn gegeven. Indien de Opdrachtgever in verzuim is ten aanzien van enige op hem rustende verplichting is AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER gerechtigd de hem toebehorende zaken op kosten van de Opdrachtgever zelf te (doen) terughalen op diens kosten van de plaats waar zij zich bevinden
6
Intellectueel Eigendom
6.1 Het intellectueel eigendomsrecht op adviezen, afbeeldingen, voorstellen, methodes, tekeningen, ontwerpen, teksten of het resultaat van de opdracht of onderdelen daarvan (werken), komt toe aan en blijft bij AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER of diens licentiegevers. Het is de Opdrachtgever niet, zonder schriftelijke toestemming van AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER, toegestaan deze al dan niet in gewijzigde vorm:
a. te verveelvoudigen of in te zetten voor andere projecten,
b. aan derden te laten zien of te (laten) bewerken,
c. te (laten) wijzigen en/of te vertalen,
d. geheel of gedeeltelijk, op enigerlei wijze gebruiken anders dan is overeengekomen.
6.2 AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER mag te allen tijde zijn naam vermelden bij de publicatie, het ontwerp of het werk. Tevens is AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER gerechtigd in voorkomend geval de namen te vermelden van andere makers. De Opdrachtgever zal indien AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER dat nodig acht, het openbaar te maken of te verveelvoudigen werk voorzien van het symbool © met de naam van AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER en het jaar van de eerste openbaarmaking.
6.3 Tenzij anders afgesproken mag AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER het resultaat (en gedeelten naar eigen inzicht en montage) van de opdracht gebruiken ter promotie van haar bedrijf en werk op haar website of anderszins.
7
Klachten, garantie en acceptatietest
7.1 Klachten dienen door de Opdrachtgever binnen 8 dagen na ontdekking, uiterlijk binnen 14 dagen na voltooiing van de betreffende werkzaamheden of levering schriftelijk te worden gemeld aan AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER. De klacht dient een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de tekortkoming te bevatten, zodat AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER in staat is adequaat te reageren.
7.2 Indien een klacht gegrond is, zal AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER de werkzaamheden alsnog verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de Opdrachtgever aantoonbaar zinloos is geworden. Dit laatste dient door de Opdrachtgever schriftelijk kenbaar te worden gemaakt.
7.3 Indien partijen inzake de levering een acceptatietest zijn overeengekomen geldt als datum en tijdstip van levering het einde van de dag/periode van de acceptatietest. Dan geldt dat acceptatie door de Opdrachtgever niet mag worden onthouden op andere gronden dan gronden die rechtstreeks verband houden met hetgeen partijen ten aanzien van de acceptatietest zijn overeengekomen. Gedurende de periode van de acceptatietest en daarvoor is het de Opdrachtgever niet toegestaan het geleverde te gebruiken anders dan voor de test.
7.4 Mochten er gebreken aan het licht komen bij de acceptatietest dan zal de leveringsdatum worden verlengd met de periode die nodig is de gebreken te verhelpen.
7.5 Alle mogelijke garantieafspraken vervallen, indien de Opdrachtgever:
- zelf wijzigingen heeft aangebracht;
- het geleverde heeft gebruikt anders dan het doel waarvoor het was bestemd
- of de handleidingen en aanwijzingen niet heeft opgevolgd.
7.6 Na oplevering van een project kan AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER support bieden aan de Opdrachtgever voor een bepaalde periode. In deze periode is AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER bereikbaar tijdens kantooruren voor de in de offerte opgegeven aantal uren.
8
Aansprakelijkheid van AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER
8.1 Verzending of bezorging van een (eind)product, aan wie of waar ook, geschiedt voor rekening en risico van de Opdrachtgever.
8.2 AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER is slechts aansprakelijk voor de schade die de Opdrachtgever lijdt als rechtstreeks gevolg van hem door zijn opzet of grove schuld toe te rekenen tekortkomingen of onrechtmatig handelen bij de vervulling van de opdracht begaan, dan wel van personen waarvan AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER zich bij de uitvoering van de overeenkomst bedient.
8.3 Iedere aansprakelijkheid van AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER voor enige andere vorm van schade is uitgesloten, waaronder mede begrepen aanvullende schadevergoeding in welke vorm dan ook, vergoeding van indirecte schade of gevolgschade of schade wegens gederfde winst. AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER in voorts in geen geval aansprakelijk voor vertragingsschade, schade wegens verlies van gegevens, schade wegens overschrijding van leveringstermijnen als gevolg van gewijzigde omstandigheden, schade als gevolg van het verschaffen van een gebrekkige medewerking, informatie of materialen door de Opdrachtgever of schade wegens door AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER gegeven inlichtingen of adviezen waarvan de inhoud niet uitdrukkelijk onderdeel van de schriftelijke overeenkomst vormt.
8.4 Voorwaarde voor het ontstaan van enig recht op schadevergoeding is steeds, dat de Opdrachtgever na het ontstaan van de schade zo spoedig als redelijkerwijs mogelijk is, de schade schriftelijk bij AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER heeft gemeld.
8.5 Indien AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER aansprakelijk mocht zijn voor enigerlei schade, dan is de aansprakelijkheid van AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER beperkt tot maximaal de helft van de factuurwaarde van de opdracht, althans tot dat gedeelte van de opdracht waarop de aansprakelijkheid betrekking heeft met een maximum van € 5.000,-. Elke aansprakelijkheid verdergaand dan die door AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER afgesloten aansprakelijkheidsverzekeringen wordt gedekt, wordt in ieder geval uitdrukkelijk uitgesloten.
8.6 AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, doordat AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER is uit gegaan van door de Opdrachtgever of namens Opdrachtgever door AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER ingeschakelde derde verstrekte onjuiste en/of onvolledige gegevens, tenzij deze onjuistheid of onvolledigheid voor AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER kenbaar behoorde te zijn.
8.7 Indien AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER een derde inschakelt voor de realisering van (een gedeelte van) de opdracht dan zijn de algemene voorwaarden van die derde van toepassing en komt de eventuele aansprakelijkheid voor diens rekening.
8.8 Elke aansprakelijkheid vervalt door het verloop van één jaar vanaf het moment dat de opdracht door voltooiing, opzegging of ontbinding is geëindigd.
9
Overmacht
Een tekortkoming in de nakoming van enige verplichting kan partijen niet worden toegerekend, indien zij daartoe verhinderd is als gevolg van een omstandigheid, die niet is te wijten aan haar schuld noch krachtens wet, rechtshandeling of in het maatschappelijk verkeer geldende opvattingen voor haar rekening komt.
10
Geheimhouding
Partijen verplichten zich om tijdens de looptijd van deze overeenkomst maar ook daarna, vertrouwelijk met elkaars informatie om te gaan, zowel over elkaars ondernemingen en gelieerde ondernemingen, de activiteiten en relaties en klanten van elkaar. Partijen zijn gehouden deze gegevens strikt vertrouwelijk te behandelen en niet aan derden te openbaren.
11
Relatiebeding
Het is de Opdrachtgever niet toegestaan om zonder schriftelijke toestemming van AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER tijdens de duur van deze overeenkomst, tot 1 jaar na beëindiging van deze overeenkomst medewerkers of onderaannemers van AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER in dienst te nemen of direct of indirect voor zich te laten werken.
12
Boete
Indien de Opdrachtgever het gestelde in artikel 10 en 11 overtreedt is hij een onmiddellijk opeisbare boete aan de AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER verschuldigd van € 50.000 per overtreding en € 1.000 voor elke dag dat de overtreding voortduurt, onverminderd het recht van AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER om volledige schadevergoeding (alsmede verlies van inkomsten) van opdrachtnemer te vorderen.
13
Privacy Policy
AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER’s privacy beleid is van overeenkomstige toepassing. De privacy policy kunt u vinden op de website: www.amsterdamprofessionalorganizer.nl of wordt u op verzoek kosteloos toegestuurd.
14
Geschillen
14.1 De rechter in Amsterdam is bij uitsluiting bevoegd van geschillen kennis te nemen. Niettemin heeft AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER het recht het geschil voor te leggen aan de volgens de wet bevoegde rechter.
14.2 Partijen zullen eerst een beroep op de rechter doen nadat zij zich tot het uiterste hebben ingespannen een geschil in onderling overleg te beslechten.
15
Toepasselijk recht
Op elke overeenkomst tussen AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER en de Opdrachtgever is Nederlands recht van toepassing.
16
Wijziging, uitleg en vindplaats van de voorwaarden
16.1 Deze voorwaarden zijn tevens op te vragen via de website van AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER of via bemkenter@gmail.com.
16.2 Van toepassing is steeds de laatst gedeponeerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van de totstandkoming van de overeenkomst.
16.3 Indien een of meerdere der bepalingen in deze algemene voorwaarden nietig zijn of vernietigd mochten worden blijven de overige bepalingen van deze algemene voorwaarden volledig van toepassing. AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER en Opdrachtgever zullen in overleg treden teneinde bepalingen ter vervanging vast te stellen, waarbij zoveel mogelijk het doel en de strekking van de oorspronkelijke bepaling in acht worden genomen.
20.4 Wanneer bij de uitvoering van de opdracht AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER voor eigen rekening en risico goederen of diensten van derden betrekt, waarna deze goederen of diensten worden doorgegeven aan de Opdrachtgever, dan gelden de bepalingen uit de algemene voorwaarden van en/of aparte afspraken met deze derden met betrekking tot de garantie en aansprakelijkheid ook jegens de Opdrachtgever.
17
Disclaimer
AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER stelt alles in het werk om de betrouwbaarheid en nauwkeurigheid van alle gepubliceerde inhoud op de website van AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER te garanderen. Onnauwkeurigheden kunnen echter voorkomen. AMSTERDAM PROFESSIONAL ORGANIZER en de aan haar gelieerde ondernemingen zijn niet aansprakelijk voor schade als gevolg van onjuistheden, problemen veroorzaakt door, of inherent aan het verspreiden van informatie via internet alsmede technische storingen.
​
​
Amsterdam, 2025
