Meest gestelde vragen
​
Het inhuren van Amsterdam professional organizer kan de volgende verbeteringen opleveren
Opruimen
Sorteren, minimaliseren en alleen de essentiële dingen bewaren. Meer ruimte, minder rommel, meer gemoedsrust.
​
Een professionele organisator assisteert en geeft advies over het organiseren van je bezittingen, tijd en taken om een efficiënter en stressvrijer leven te leiden.

Hoe verloopt een samenwerking met Amsterdam Professional Organizer?
We starten met een telefonische kennismaking. Tijdens de intake bij jou thuis stel ik samen met jou een plan op. Als er een JA is en we enthousiast zijn over het plan, gaan we verder. Ik werk met verschillende pakketten. Ik geef je de juiste kennis en begeleid je tijdens de sessie.
​
Wat kost een professional organizer?
Ik werk met een uurtarief van €70,- inclusief BTW. De prijzen voor de verschillende pakketten zijn te vinden onder de opruimsessies op mijn website.
Hoelang duurt het om een ruimte te organiseren?
De tijd die nodig is om een ruimte te organiseren, hangt af van de grootte van de ruimte en de hoeveelheid spullen die geordend worden.
Wat gebeurt er met mijn spullen?
Ik assisteer je bij het sorteren en je zult zelf bepalen wat behouden, gedoneerd, verkocht of weggegooid moet worden. Ik coach, adviseer en geef je de nodige sturing zodat je weloverwogen kunt beslissen.
Hoe zorg ik ervoor dat mijn huis georganiseerd blijft?
Ik bied tips en strategieën voor het onderhouden van de organisatie. Je kunt ook een opvolgsessies boeken om te helpen bij het bijhouden van het systeem. Ik heb ook een gratis nazorg service, na 2 weken neem ik telefonisch contact op om jou ervaring te bespreken en evt. vragen te beantwoorden.
​
